Dagens tipps!

Ni som har läst min blogg från början vet att jag snackade om att jag ville göra "lösnaglar" på salong!
Och i somras så köpte jag en ny uppsättning lösnaglar från depend! Men jag har tappat bort mitt kliset så jag kunde inte få fast dom! Men så igår så gick jag låna ett av Jonna, och nu har jag fullt upp med att limma fast min nya naglar :) hihi
Det tråkiga var bara att jag var tvungen att klippa av min riktiga naglar som har börjat bli riktigt långa nu! Lite tråkigt, men dom blir sjukt mkt snyggar nu :) Tycker det är riktigt snyggt faktiskt med lösnaglar, vet att inte alla trivs i det , men jag tippsar iaf om depends lösnaglar i fransk manikyr, lite rosa nyans, tycker det är snyggast, och sen ett separat lim från depend använder jag för att få fast dom, och dom sitter som berg! Fick lite på fingret och när jag skulle trycka fast dom satt fingret typ fast på naglen, haha så fick dra loss det! ;) haha .

Det är dagens tipps från mej!
mitt fullständiga betyg får ni i morgon, måste ju se hur om dom överlever en partynatt!! :)

(inte mina naglar)

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0