Dåligt bloggande

Såhär såg min fredag ut :)
Träffade Jonna Matilda och Mikaela efter skolan, åkte till stan och köka pizza och lite så :) Sen drog vi hem till mig och där va vi i bra många timmar, iaf jag och Jonna! M och M åkte vid nio typ :) jag och jonna åkte lite senare till Oskar iaf, där var iaf Chrille, Robin, Oskar och även Joakim. Skulle kolla film, men det blev inget med de , utan kollade gamla kort på osar när han var liten osv.. haha :) Helt okey kväll iaf :)
Sen åkte jag iaf hem och sov vid halv två, och sen under natten hade jag typ stängt av både ljud och alarm, hur lyckas man med det? haha, vaknade iaf lite senare än planerat , typ kvart, tjugo över nio! SKulle ju till stan och julshoppa med Jonna idag :) hihi.
 
Har varit dålig, väldigt dålig på att blogga nu! Men det ska bli ändringar på det nu i veckan :) hehe ,
Ha det bra :)

PUSSSSSSS


Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0