Klippning today

Hemma från skolan nu.. Och min blogg fungerar nu så jag ska ta och svara på alla kommentarer som bara väntar på att få synas! ;)

Hade bara tre lektioner idag . sen stack jag upp till Bolmen och skulle vara hårmodell åt Jonna! Hon klippte och stylade det lite, jag var lite skeptisk i början, jag lovar att ni också skulle vara det som ni såg .:P haha , hon skulle nämligen prova ngt nytt som hon aldrig gjort förr, inte ens gått i genom!  Men herregud så bra det blev!! Super nöjd, hon tog inte så mkt på längden ( ville inte det ) Sen klippte hon upp det ! Asnöjd!

Så jag kom hem för en liten stund, hittade två tidningar i brevlådan, guld!! Men dock inte min klocka::O hoppas den kommer snart :)
Men Jonna kommer iaf förbi här inom en timme när hon slutar och då ska vi hem till henne och baka! hihi, :)

Hoppas ni också har haft en bra dag :)) Tjing så länge!! :)

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0