min dag!

Hej,
idag efter skolan så stack jag och syster ner på stan! Köpte ingenting, kanske berodde det påp att jag inte ens tog med mig plånboken:P hehe.
Men jag hittade de sista julklapparna som jag ska ner och köpa någon dag :) Sen ska jag ju till göteborg på lördag så vem vet vad ja hittar då:)

Har också ägnat större delen av kvällen till att leta skor åt "Anonym" som kommenterade att hon ville ha sko tips av mig, så dom kommer upp på bloggen om en liten stund! Nu ska jag plugga lite.. prov i morgon, och muntlig redovisning,..har redan ont  i magen inför det!
På tal om muntligt.. jag diskuterade en bok som vi läser i skloan i dag med läraren och några andra i min klass, och jag hade typ inte alls läst så långt sm man skulle så det var lite svårt att hänga med.. men ah ... klarade iaf av formulera ett svar.. USCH! skolan är verkligen inte min grej just nu! Så trött på alltihop. Så därför ska jag till studie och yrkesvägledaren för lite råd angående min spanska ( känns som när man gick i nian och skulle välja linje , med alla dessa snack med syv) haha, men jag ska iaf fråga om han vet nt sett jag kan göra för att slippa språket med endå få ihop mina poäng eftersom det är för sent att byta till ett annat språk nu.... hehe !

GLÖM INTE ATT RÖSTA!!!! GÖR DET HÄR!
vilj ju så gärna vinna !! :) hihi

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0