Onsdag

Slutade tidigt idag iskolan, så 20 ver 12 började jag Emelie Sara och Julia gå först hem till mig och sen till stan!
Hittade lite saker, men inget jag köpte. Hämtade mina jeans, så dom kommer upp här om en liten stund!

Dagen började med Naturkunskaps preov, del2! Blev klar på tio minuter så jag missade inte så mkt av datakunskape! (gjorde det i början av datan och kom sent dit och sa att jag var hos tandläkaren ) Läraren blev sur men skit samma, Nu är jag ju godkänd i Nk A ! BRA!!

Skolkatalogen har kommir idag med! weey :) Så har kollat igenom den nu :)

Ska äta nu , sen blir det OTH och en massa plugg.. Ska lämna in frågorna om en bok i engelska och  2 skrivinlämmningar i svenska, jaja, det är det sista innan jul :) Det är iaf skönt :) hihi

Take care! Min blogg funkar inte som den ska i dag heller, så jag kan inte svara på några kommentarer för tillfället! Så hoppas det funkar senare så jag kan göra det då :) PUSSSS

Send me a comment!
Postat av: sara

skönt att det är jul lov snart=)

2008-12-17 @ 21:03:10
URL: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0