Stan med Anna!

Idag efter skolan så drog jag ner till stan för att träffa anna, som jag inte har varit med på hur länge som helst! VI busade lite, kollade i affärer, och hade jävligt trevligt!! :)
Jag fick köpt en del! Fast inga julklappar... oppps! Utan bara saker till mig själv:P hihi.

Jonna skulle också vart med egentligen men hon är sjuk... stackare, hoppas iaf att hon blir frisk snart! Det är ju aldrig roligt att vara sjuk! :P Ska iaf vara med båda dom  i mon ( om hon är frisk) hehe.

Nu ikväll ska jag plugga lite samhällskunskap, och sen bara slappa för ja är både yr och illamående! ;P Inte roligt alls!!

Men ni glömmer väl inte att rösta på mig som veckansblogg väl?
Gör såhär!

Gå in här och röst på min blogg! Du skriver ditt namn som i en vanlig kommentar och så kommenterar du bara adressen på min blogg som är juliiabengtsson.blogg.se.
Tack till er som röstar! :)


Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0