Tredje advent

Hey!
Min blogg har inte fungerat på hela dagen!

Men iaf min dag har sett ut ungefär såhär, När pappa hämtade mig hos Sara i morse så hängde jag med han ner på stan, hittade ett par jeans! Fast jag får dom inte förän på onsdag för dom skulle sys upp! hihi, men dom kommer ju bli snyggare nu när dom inte är så långa!

bakade också med mammii , lussekatter och lite annat gott! Så det blev fika med det sen :) hihi!

Har också läst min svenska bok som ska vara utläst i morgon, en mening från boken " Ty du ädla herre, må han vaka över dig till gryningen" Ja det säger väl det mesta eller? Den är helt cp, fattar typ ingenting :P

Men aja, nu ska jag kila, ha en bra tredje advent allesammans !
Men en fråga bara, det står på min blogg att det är nio dagar kvar till julafton, men det stämmer väl inte, är det inte tio ? Isf stämmer inte min nedräkning :o haha!

PUSSSS

Ha det bra!

Send me a comment!
Postat av: F E B B

Tack Julia gumman! :) <3 min blogg hfungerade nt heller ett tag, så himla irreterande, vists är man beroende?:P

2008-12-14 @ 19:57:54
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Liene

Kanske räknaren räknar tills den dagen, altså så det blir mindre dagar än vad det är, julafton är väl den tionde dagen, eller jag vet inte.

2008-12-15 @ 10:17:52
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Isabella

Fin blogg :)

2008-12-15 @ 13:38:51
URL: http://bellih.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0