Good night sunday!

HEJ!
Sitter och kollar på sanningens ögonblick! Linda Rosing förlorade just 75 000 kr, där ser man! hehe.
Mår inte alls bra, ont i magen, det känns typ som att jag ska spy! vill bara krypa ner i sängen och sooova! Och det ska jag göra snart också! Ska bara kolla klart på programmet! hihi.

Uppdateringen har faktiskt varit ganska dålig i dag om jag får säga det själv, hehe . men det ska bli ändring på det, ska hitta min kamera också, så jag kna ladda den och då kommr det in bilder också :)hehe.

Men nu ska jag gå sova och försöka krya på mej :) hihi, Kisses and Hugs♥

Send me a comment!
Postat av: Helena

Stackare, då får du krya på dig. Tack för tipset om ansiktsmask! Natti, natti!

2008-11-17 @ 00:33:59
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0