Halloweeen!

Hejsan bloggen!
Idag är det Halloween och det betyder - FFEEEEST(D) ofc!
Jag hade tänkt att gå upp ganska tidigt i dag men så vaknade jag i morse ( eller snarare förmiddag ) av att jag kom påatt jaghade glömt att ställa klockan i natt när jag kom hem ! Och då var ju klockan redan halv 12 så jag fick skynda mig in i duschen och nu sitter jag här, jag och frida ska snart bege oss hem till anna och göra ansiktsmasker å lite så, ska även ha förfest där ikväll! Sen ska vi antagligen cykla ut till Gätterön (?), Fyfan va jobbigt!! Men jag tror att det kommer bli en kanon kväll endå! Men shottrace och alltihop! Ska ju också vara utklädda! Så jag ska fixa med min drekt lite grann, det är några detaljer som fortfarande saknas, PENGARNA!!!, kan ni nu lista ut vad jag ska vara ?, hihi, får se bilder i morgon:)

Igår va jag först med Jonna och Frida , Seb drog vi hem tll Anna där hon ocg Fannie var, så vi spelade kort å lite så till klockan var typ tio över ett eller ngt då drog vi hem och sov!!
 
Ha en bra Halloween allihopa!! Kisses♥


När vi (fannie frida jonna jag och matilda ,fast ikväll byter vi ut matilda mot anna!! ) var i göteborg och badade  jaccuzzi(stavning?)  och drack skumpa med utsikt över liseberg!! u n d e r b a r t är det enda jag kan säga! ...

... och jag kan också säga att I K V Ä L L S K A V I G E D E N B R U D A R ! !


Send me a comment!
Postat av: E B B A

Jättefin banner.

2008-11-02 @ 15:12:53
URL: http://ebbizens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0