Lördag,

Yes, äntligen lördag! Dagen som jag har längtat efter hela veckan :) Hihi.

Men igår, vad gjorde jag då? Jo jag hade planerat att bara ligga hemma och kolla film å lite så för jag orkade inte göra något speciellt! Men sen när Jonna kom hit och skulle hämta sitt mjöl så hängde jag på henne och frida hem till Viktor där Lalle också var och bakade kladdkaka, den var god men inte så kladdig:P Sen kom även Bella med!
Jag och Jonna spelade också ngt tvspel som jag inte kan komma på namnet på just nu!! Heh Men man skulle iaf springa runt och döda folk och så snodde vi bilar och sköt poliser, vi rånade också folk! Teamwork på hög nivå säger jag bara! ;) hihi. Men det var en kul kväll :) Lite roligare än att bara ligga hemma i soffan ;D haha

Nu vaknade jag för en sådär 40 minuter sen dvs klockan 11, så jag sitter här framför datan och ska om en liten stund hoppa in i duschen för sen ska jag till Sara vid halv tre typ! Ansiktsmasker och lite så, så himla härligt! hihi. Sen ska vi hem till Julia och sen blir det SBN!

Tjing sålänge, Titta in lite senare så kan ni se ett nytt inlägg ;) ♥

Send me a comment!
Postat av: Fia&emelie

det är jätte kul =)

2008-11-08 @ 13:26:25
URL: http://humorsajten.blogg.se/
Postat av: ELIIIIIIN

haha jo men nu är det ju iaf helg så ;) fast snart skola igen xD hahah . vad ska du göra i helgen då ? :D <33

2008-11-08 @ 17:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0