MÅNDAG

Hejsan!
Sitter hemma vid datan nu och har precis ätit en smarrig pastasallad:) Mums!
Slutade halv tre idag, och då skulle jag egentligen göra naturkunskaps prov, men SHIIETT jag hade glkömt det under lovet!! Jag kan ju verkligen ingenting om det nu?! Så e gjorde en nödlögn för mej och sa att jag hade gått hem under dagen!!  Tack gymmsan :) Så nu måste jag ju plugga så jag kan göra det i mon eller på onsdag! Bara det att jag ska ta spruta nummer två i morgon (för livmoderhalscancer ) så jag missar naturkunskapen så jag vettefan hur jag ska göra nu :S Hehe

Men nu har jag i alla fall kollat på GG, repsisen från igår ;)
Det var ju också första dagen efter lovet i dag med:) Det var kul att träffa alla men de tog verkligen emot i morse när jag skulle gå upp ur sängen, tänkte hela tiden, tio minuter till, sen ska jag gå upp! Så jag vaknade liite för seeent så jag han inte packa väskan till idrotten så jag och sara fick gå förbi mig och hämta det innan spanskan började! Hihi. Det är fördelen med att bo nära skolan!!

Om några timmar ska jag bege mig till Idrottshallen och kolla på Wic - Capricon matchen med Sara!
Ha det bra! Hugs♥


Send me a comment!
Postat av: elin

haha japp ;)

jaja, det lät ju hur mysigt som helst det (: jo det är bara bra med mig, lite trött bara men det dör inte jag av heller;D hur är det med dig då ? :D <333

2008-11-03 @ 16:04:02
Postat av: frida

men lilla julia, hur stavar du cancer egentligen? ;)



K A N S E R? haha

2008-11-03 @ 23:36:27
Postat av: Julia

haha ojdå:O

2008-11-04 @ 16:20:34
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0