Plugg plugg..

Idag är det måndagen den 10 november men man kan också kalla den för pluggamatte måndag! Heh, trååkitrååk.
Vi har nämligen stort matteprov, så jag ska möta upp Julia vid ps idrottshall i mon klockan 8 så ska vi ha följe till aulan i hus 9!

Idag har tiden bara segat sig fram, det är raka motsattsen till vad denna helgen har gjort, jag tycker den har runnit i en himmla fart!!
Men jag gjorde i alla fall omprov i nk idag ,var ju väldigt oförbededd på de så jag var beredd på att jag skulle få göra om de igen, eftersm mina kunskap inom nk är = 0 helt värdelös !! hehe, men jag fik ialla fall G , dock G- man Äh, bara jag klarar mig så är jag nöjd! Har ju bara det i ett år så sen slipper jag skiten i tvåan och trean! hihi
Fick också godkänt på historian, vilket jag inte heller hade pluggat på ;D hihi. jag är nog väldigt lat! Iaf när det gäller pluggandet!

Sen skulle jag ha tränat i dag med, men eftersom jag vill ha bra resultat på matten i mon ska jag ägna tiden åt det ist! hihi, Fast jag vet inte riktigt hur man ska plugga matte, det går lixom inte riktigt att plugga på? Eller? hehe

Puss&Kram♥♥

Send me a comment!
Postat av: Fia&emelie

jag jobbat i hellgen , jag jobbar som bartender så det är nästan som att man är med och festar =)

2008-11-10 @ 16:43:28
URL: http://humorsajten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0