Tisdag

Hej
Jag är helt slut, denna tisdag har varit jobbigare än de flästa:P Började med matteprov i två timmar, det gick inte jätte bra men jag hoppas att jag har fel. haha. Sen har dagen flutit på väldigt segt, men spanska naturkunskap och en massa film, somnade två gången typ en timme, men jag blev inte piggare för det :P hihi- Taccos var det i skolan idag också, mums! Fast starkt som satan !!
Nu kollar jag på OTH, eller ah det var precis slut så jag får väl se vad jag ska göra nu ! Inte plugga iag, för jag har inget att plugga till!! jippie,

Men vi hörs sen, måste äta!! Puss&Kram

Send me a comment!
Postat av: Sofia

- idag blir det nog att titta på Desperate Housewives och sen får jag se:)

För din del då?

2008-11-11 @ 17:26:57
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Zäta

visst är det skönt, jag har inte heller nått att plugga :D

2008-11-11 @ 19:08:23
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0