En gaaalen lördag;

hej,
Igår hade jag och Jonna en jävligt lyckad kväll! Först åkte vi och kollade på innebandy match i idrottshallen, tuvärr så förlorade varberg! Vi var även där med Lollo och Olivia! Sen när jag kom hem väntade jag på att maten skulle bli klar sen drog jag hem till Jonna och gjorde mig iordning! Sen hämtade vi hennes cykel hos Sjöö påvägen till Frida! Där sjöng vi singstar och lite så! Men sen stack jag och Jonna vid typ 10! Cyklade från lugnet till Ankaret, för er som inte vet hur långt det är så är den en bra bit att cykla, ännu jobbigare är det när det blåser , det är också uppförsbackar hela tiden! hehe, men det kändes som att vi skulle blåsa omkull hela tiden! Och jag var så fokuserad på att hålla i luvan så att den inte skulle blåsa av så jag såg inte att det kom vägarbete, i sista sekund han jag se en såndär varnings kon så jag svängde undan men kom ist emot trottoarkanten och var tvungen att sätta ner foten samtidigt som cyklen blåste till och jag tappade balansen! Trampade snett med foten så fick as ont! Men det var fan värt att cykla den biten i blåsten om man säger så!

När vi kom fram till Tillerås så var det väldigt mycket folk med tanke på att hans lägenhet inte är jätte stor, så det var folk över allt! Men det var as kul! Hade ingen blanddricka heller, så jag körde på rent, så det tog inte lång stund innan jag glömde av smärtan i foten! hehe.

Men sen skulle vi dra till någon fest vid willys (också en bra bit därifrån ) men den här gången slapp vi cykla, det blev en flyktingbilfärd! Dom hade nämligen en minibuss , men den hade inga säten i där bak så det satt 27, 27 jävla ungdomar på golvet, sjukt trångt och alla satt typ på varandra! hehe. Det kändes som att åka flyktingbuss, haha!
Men föst körde vi till fel hus, så vi fick hoppa in i bussen igen och dra vidare, ( det fanns inga fönster där bak heller så det var kolsvart! hehe.
Tillslut kom vi iaf till rätt fest! fast där hade allt gått sönder så det blev in i bussen igen, denhär gången med ännu fler folk!

Men vi drog hem till Tillerås igen, Men eftersom vi var ännu fler folk i bussen på vägen hem och jag hamnade på något sätt under alla, jag hade typ en jacka över ansiktet så jag fick as svårt att andas, och samtidigt låg eller satt någon på mina lungor och en annan idiot låg och sparkade sina klackskor i min mage, för hon tyckte att jag skulle akta på mej så hon kunde få mer plats! BITCH! så sen när jag äntligen kom ut ur bussen hade jag panik och kunde fortfarande inte andas riktigt! Fyfan va hämskt det var!
så vi drog hem ganska snabbt efter det!! Jag och Jonna åkte hem till mig och sov! Vaknade i morse vid ett men gick inte upp förän två ;D hehe .  Hon skulle äta söndags stek så tekniskt sätt så ät jag söndags kyckling, haha ! och jag har fortfarande lite ont i magen! 

En guldmedalj till dej som läste hela denna historien om en jävligt gaaalen kväll, men sjuukt rolig var den!  TACK!


Baby , u rock my world !

Send me a comment!
Postat av: FEBB

fan va söta :D



vilket gymnasium gick du i sa du? eller skola?

åh men fan va det låter mysigt! vill också dega. det ska jag göra nu, hehe.

2008-11-16 @ 16:45:56
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: isabelle

aa fast nu har typ allt snön smällt redan x)

2008-11-16 @ 16:53:54
URL: http://iissaw.blogg.se/
Postat av: louise

fin bild ,

vad ska du göra idag ! :)

kram

2008-11-16 @ 17:00:25
URL: http://lulaloobs.blogg.se/
Postat av: louise

nej va hemskt, stackars dig.

krya på dig !

kram :)

2008-11-16 @ 17:17:34
URL: http://lulaloobs.blogg.se/
Postat av: jonnaaaa

haha, du är min skatt juliet, cp bild förresten;)

2008-11-16 @ 19:01:17
Postat av: Anonym

haha, du är min skatt juliet, cp bild förresten;)

2008-11-16 @ 19:01:44
Postat av: Julia

sv till jonnaaaa!! yeah! Who would a world whitout you look like?

byebyeslat!

2008-11-16 @ 20:07:38
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0