Toooorsdag!!

Godmorgon alla bloggläsare!
Klockan är tio i tio och jag kom precis hem från Tandläkaren och ska snart bege mej av till skolan! Eller ja resten av min klass sitter just nu och skriver ett svenskaprov! Men dom hann redan börja innan jag blev klar hos tandläkaren och jag kan ju inte komma inklampandes sådär mitt under ett prov, då blir ju lutz tokig!! Herregud vilket damp han skulle få! ;) Hehe.
Men jag han ju iaf äta frukost nu, hihi! Han inte göra det i morse så jag gör det nu! Hihi.

Jag blev tvungen att kolla upp när svenskalektionen är slut och den slutar 10.40 altså om tyå 40 min, och efter det så har vi lunch! Så jag behöver inte vara i skolan förän vid 11.20 när spanskan börjar!  Först tänkte jag att jag lika gärna kan hoppa den och gå direkt till matten sen som ör sista lektionen, men skit samma jag ska gå på spanskan och hålla Sara sällskap :) Hihi.

Så nu ska jag gå och ladda mobilen så jag kan lyssna på musik under spankan, annars överlever jag nog inte dom 50 minuterna ;D hihi. Och sen ska jag gå och göra matteläxan som jag inte hann göra i går och sen ska jag luncha hemma, men  jag vettefan vad ska jag laga asså, men det löser sig nog :)

Ha en bra dag!!♥

Send me a comment!
Postat av: annadahl:)

svinsöt bild :) har typ läst massa i din blogg nu, den är faktiskt svinbra (y) :) puuuuuusssssss

2008-11-08 @ 11:54:24
Postat av: Julia

Men anna du är svinsöt och jag tycker vi ska leka snart!!

Hihi, kul att du gillar den (Y)<333

2008-11-08 @ 12:10:14
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0