Torsdag;

Hej,
Torsdag i dag , alltså snart helg med andra ord, en skoldag kvar bara! Yess,
Var så himmla trött och irreterad idag i skolan, matte va fan hämsk, tiden gick typ aldrig framåt:O trodde jag skulle somna eller iaf, få famp på matteboken! haha , Men jag köpte en chokladkaka på willy ( vi går alltid dit på håltimmen på torsdagar) så jag fick lite i magen iaf, han varken äta frukost eller lunch, eller jag han äta luch med det var as äckligt å jag gjorde det inte:P

Men när jag kom hem, så åkte jag nästan på en gång ner till friskvågen och bytte mitt kort, sen hem igen lika snabbt! Nu ska jag bara städa mitt rum ! SUCK! Sen kommer mamma hem från utvecklingssamtalet med linnea och då ska hon och jag åka till Göteborg, och g på IKEA! Trevligt, hoppas bara mitt humör håller, vilket det inte komer göra om det som jag vill ha är slut!! hehe.

PUSS alla söta läsare!

Send me a comment!
Postat av: FEBB

shit va vacker du är! <3

2008-11-15 @ 11:16:18
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0