Gekås

Igår, Måndag så hade jag Jonna Malin och Tette planer på att åka till gekås! Men sen på morgonen så fick vi ett problem, vi hade ingen bil! Men då kom Pontus med sin gamla Bettan och räddade oss! Så vi åkte till gekås iaf!
Sen när vi var inne på själva gekås så gick jag jonna och pontus för oss själva och malin och tette! Så när tette inte svarade i sin mobil när vi ringde gick vi till kundtjänst och sa att vi hade tappat bort våra kompisar! "Geeekååås kuundradio, vi söker Matilda Nilsson och Malin Nyborg, Matilda Nilsson och Mailn Nyborg , var vänlig kom till kundtjänst där sallskapet väntar" så lät det i högtalarna över heeela gekås! haha . Dom såg nog iaf framemot hämden! Vi delade på oss igen iaf. Sen står vi med deras vagn och ba, vafan är tette och malin, då roppade dom upp Pontus och Jonna med familj i kundradion, haha , precis som att jag skulle vara deras dotter eller ngt, jonna och pontus med familj :O HAHA
Och sen när vi gick ut därifrån så puttade dom ner mig i kundvagnen och körde rally med mej typ, men jag råkade lägga mig rakt på Malins chipps så dom blev helt mosade, fast goda var dom endå!
Hade en jävligt rolig dag iaf!

Sen när vi kom hem till Jonna så beställde dom Kebab! och vi kollade på 'nyklen till frihet' så jäävla bra, se den! Sen kollade vi på wic matchen också, dom vann , ofc ! Och somvanligt så cpade vi ;)

Sen på kvällen tog vi en runda med bilen genom varberg och sen åkte vi hem till Lalle och kollade på film, vi började kolla på Hellboy(?) as dålig iaf så det blev tillslut MAMMA MIA! sjuukt bra, hade sett den innan också, men man blev lika glad när man kollar med den andra gången också !

After that! HEEEM OCH SOOOOVA! (Y) och d var klockan halv 2 typ!

detta köpte jag på gekås!


♥ 3 st spetstrosor
♥ 5 par sockar....(A)
♥ hårfärg - ultrablond!
♥ nagleförstärkning/nagelgörlängning
♥ "foundtaionsvamp"

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0