Gossip Girl

ojoj, det var ett spännande avsnitt, och nu måste jag vänta en hel vecka till nästa avsnitt, men om denna veckan går lika fort som helgen har gjort så lär ju inte det vara några problem att klara av att vänta :) Jag fattar inte vart tiden tar vägen, denna helgen har ju bara runnit iväg ! om man tänker efter så visst har jag fått gjort en del, ganska mycket faktiskt, men det känns ju som det var i går som jag fick från skolan och hela helgen låg frammför mig, haha

och på tal om något helt annat så har ganska många snackat om att hål i väggen ska vara bra, så nu ska jag låta ögonen kolla på de, och vem vet det är kanske bra och roligt. :)
hittills har jag skrattat lite iaf, så har ni inget bättre för er, ta och kolla på det en stund iaf! :D men dräckterna dom har på sig är ju snyggast av allt !

nej nu kommer jag inte blogg mer för jag ska kolla tv, duscha. men det kommer kanske ett inlägg till ikväll om ni har tur :)
puss och hej!

dagens kläder:
mörkblåa jeans - svea
blått linne med knappar - gina
svart tröjja m vita ränder - fred perry
smycken - olika
har ingen bild på dagens outfit , kan kanske fixa det i mon;)

PUSSSSSSSSS




Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0