I skolan

Sitter i skolan nu. Repeterar inför provet som är på fredag. Om man tänker efter så är det inte så svåra saker, vi har ju gått igenom det innan, men nu när jag sitter och ska repetera fattar jag typ ingenting! Så det blir nog till att öva på alla olika saker hemma sen! Heh , Super kul att leka i Word, Hehehehehe

Efter denna lektionen så bllir det lite enngelska, sen får vi våra prov i samhällskunskap som ska vara inlämnade om en vecka och självklar så får vi göra det hemma med böcker och allt, hemprov kallas det! Riktigt bra prov tycker jag. Hihi.
Sen kommer ju då den där långa jobbiga håltimmen och då blir det till att besöka stan en sväng!

Sen efter skolan ska jag vara med Jonna, ska bli roligt. Känns som att det var jättelänge sen jag träffade henne:P
You know that i love you girl! <3

Ha en bra dag! Puss Puss

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0