in her shoes again!

Hej,
sitter i soffan och kollar på hennes skor igen! haha Min syster är hemma från skolan och hon kollade på den så jag slog mej ner och gjorde det samma ;D haha Så¨nu antar jag att jag inte kommer kolla på den på ett tag ;D hihi

På andra lektionen idag så satt jag och Carro och pratade bort den medans dom andra i våran grupp gjorde grupparbetet! haha! Sen blev det simmning! yeah great! Men vi fick hoppa över Historien som vi egentligen skulle ha efter så det innebaratt vi fick sluta en halv timme tidigare! I like that!

Nu ska jag titta klart det som är kvar på filmen och äta upp min glass som jag köpte på ng:s fö en stund sen;D hii MUMS!
Ha det bra, PUSS

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0