Linne och Mascara

Hey, Har alla haft en bra dag? Det har i alla fall jag haft! Gick ner på stan en sväng med julia och sara på håltimmen som var 3 timmar, fick köpt mej en ny mascara och ett vitt linne, dom andra fick också köpt en del!

Det är också onsdag för den som har missat det, och det betyder att halva skolveckan har gått och det är skönt för torsdagar och fredagar är inte så jobbiga, speciellt inte när vi börjar klockan ett på fredag, Heh.

Jag borde egentligen plugga ganska mycket, men det tänker jag inte göra. För idag ska jag vara med sötaste Jonna! Puss på de

Lite bilder av dagens shopping!

     
        
Mascara: Den är från Loréal Paris, har hört att den ska vara bra så jag testar den! Pris: 165
Linne:
Det är från Bik bok, hittar aldrig kläder där, men idag gjorde jag det!
Det är längre än det ser ut att vara, slutar under rumpan, snyggt till taights!  Pris: 99

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0