LOOOOOOOOOV ♥

YEEESSS, Idag börja Lovet. Och jag har inte sovmorgon ? haha. Ska till Gekås med Jonna Malin och Tette! Najjjs!
Igår så gick jag Frida och Jonna från mej för vi skulle Möta Tette och Malin som vart hemma och hämtat bilen, dom skulle till Campino för at köka pizza. Jonna och Frida gjorde också de! Hade väldigt kul därinne med dom som jobbade där m.m. hihi. Sen körde vi på godisjakt! Det blev shellmacken, sen körde vi vidare hem till Viktor Andersson. Satt där å snacka och blev bjudna på dricka! Hmm , jag som inte skulle supa denna helgen (?) haha men ah, sen skulle vi DISSA en kille! Men han förtjänade de dock! Så Malin skrev en väldigt fin lapp, Sen åkte jag Jonna Tette Malin Lalle och David till Volvo dr allt skulle ske, Så jag gav killen lappen där han kom på sin lilla moped ända från Rolfstorp(!!) och trodde att han skulle få hårt sex. Men ist fick han en lapp med texten: HAHA! LIKA LÅNGT HEM IGEN! TREVLIGT ÅKTUR. Sen hoppade jag in i bilen och vi körde iväg!
Vi hade väldigt kul sen iaf, vi skulle okså köra efter han men vi hittade inte han så vi drog och lämna David och Lalle sen drog vi hem !

Och jag har hittat min cykel också! David hade vart så snäll och ställt undran sen så det var därför jag inte hittade den när jag letade! Så den ska jag fan hämta sen.. (A)

Nej nu ska jag göra mej i ordning för shopping på gekås ! Behöver lite hårgrejjer m.m och GODIS? haha
KRAM♥

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0