Lördag.

Nu blir jag snart förbannad, det händer alltid mej, först skriver man ett jätte långt inlägg och sen ska man publicera det och ja då är det borta(!!)

Men min lördags kväll har väl inte sett alltför rolig ut, men helt okej! Har kollar på film , och som jag skrev tidigare så orkade jag ju bara inte ta mej ner till hemmakväll och köpa godis, och helt riktigt det gjorde jag inte heller, men pappa var så snäll och köpte godis när han handlade så det löste sig bra endå! Tur, hade alldrig orkat gå ner till stan, haha Jag som har så sjukt långt också ;)

Men jag orkade inte heller städa mitt rum, jag tar det i morgon ist, men jag tror helt ärligt inte att jag kommer göra det då heller, men vet vet, vi får se!

Nej men nu är reklamen i Beck snart slut så jag ska återgå till det, Mikal Persbrandt är lika klockren som alltid! haha . Det är kanske därför jag kollar på det ( till största del iaf ) hihi.

Take Care / Julia♥♥

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0