Mumms för nybakta frallor

ÅH, va skönt det är med onsdag! För att ni har halva veckan gått, bara två dagar kvar till helg! Och en vecka kvar till Göteborg! Härligt att komma bort lite, okej inte långt alls men endå, underbart,, hellyeaah ! Fick också sluta två timmar tidigare, skulle slutat 4 men slutade kvart i 2  ist! Det kallar jag gett! hehe
Men jag var bara hemma i max en minut sen tog jag en promenad till kvantum, skulle köpa massa goda fraller å så till mamma! Mums, Och dom kommer omöjligt kunna äta upp allt bröd och det betyder ... att jag också kan äta massa! hiihi (mamma ska ha symöte, och NEj, inte sånt där man syr;) haha Köpte också Niveas nya hårvårdsserie och fick dessa söta produkter på köpet !

 

Fick den lilla "påsen" på köpet! hihi köpte nya nummret at VR också!
den innehåller shampo, balsam, deo och hudkräm
ett perfekt resekitt!
Så nu kan jag njuta av onsdagen ! hehe


Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0