ny vana

sitter här i soffan nu, helt ny dushad med en varm choklad och en filt, låter inte det underbart? det är det i alla fall!
ska kolla på oskyldigt dömd?! någon som vet vad det är ? ska kolla på ett avsnitt nu hade jag tänkt, får la se hur omdömmet blir sen :D  Jag har kommit på att varje kväll nu under några veckor så har jag alltid gjort en stor kopp varm choklad, jag har typ förvana att alltid göra det på kvällen, det smakar typ som bäst då , eller när man är i fjällen och kommer in från en lång dag i backen, åh vad jag längtar till sportlovet när man ska åka snowboard och skidor igen! hihi.
men nej nu ska jag gå tillbaka till tv tittandet och njuta av min hot chocolate! mums!

nobody will never understand! <3


Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0