shoppa och sova

så jävla härlig dag, skla mellan 8.10-11.30, hade bara engelska och datakunskap! haha inställd samhällskunskap, :)
sitter här och äter lite granna! sen ska jag nog bara sova några timmar, jag är så sjukt trött så det finns inga ord för det! sen ska jag ringa pappa efter pengar, haha det gillar jag ! och det betyder att jag ska ner till stan och köpa två par skor! älskar det! hihi. ska också investera en ny maskara , och det är inte fel det heller! och när jag ändå håller på att prata om shopping så ska jag beställa min väska från nuknuk.se (jag hittade väskan genom en annan bloggare)
ja visst håller ni med om att det är guld att shoppa! det tycker i alla fall jag :Dhihi.
efter det så får jag se vad denna hittills sköna onsdag har att erbjuda på :)

näe hepp nu väntar min säng, ska sova nu! hade så braa!

pusssen!

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0