Simning

Phuuh, Nu är jag hemme efter simningen med Fannie :) Vi simmade en hel kilometer och lite till, gud vad vi är duktiga. Sen segade vi i dischen och bastade. så skönt att bara ta det lite lungt :P Men sen när vi skulle köra hem, så glömde Fannie sina vantar så stackarn fick köra hem utan, fyfan va kallt det måste ha varit :S ( Ja, vi var inte så ruktiga att vi gick eller cyklade dit , moppen fick det bli ) hihi Men det var kul :D

Sen är jag kanske inte lika pepp på i morgon längre, känns som att allt går fel bara JAG HATAR när det går såhär ! Åh, jag vill ju inte ha det såhär. men såfort jag typ ska göra något, så blir det bara fel, all the time!
men jaghoppas att det blir kul ändå, vi har ju trots att sätt fram emot det väldigt länge ! men ahja !

Nu blir det tv och plugg som gäller! PUSS




Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0