Slut med risigt hår!

Tänkte slänga in ett tips om hur man hår ett underbart hår!
i förrgår så gjorde jag en hårinpackning som ingårin niveas nya hårvårdsserie. I alla fall jag hade den i håret i tio minuter som det stog på förpackingen, sen gick jag och la mig då håret fortfarande var blött så jag vet inte hur det blir direkt efter men dagen efter va mit hår jätte lent och topparna såg inte alls lika slitna och risiga ut som innan, jätte bra! Sen när jag plattade håret så kända man skillnad också, i vanliga fall så känns det risigt när man plattar det också men nu blev det jätte lent och fint! I like it! Så jag blev bara tvungen att tippsa om det till alla er som vill göra ngt åt slitet och livlöst hår utan att behöva klippa av de slitna topparna! Bra va?
Man bara maserar in den i håret och i topparna och låter det värka i tio minuter sen sköljer man ut riktigt med vatten! ENKELT, right?

Det är burken i mitten! Vet dock inte hur länge den räcker eftersom jag precis har börjat använda den!
kostar runt 50 lappen

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0