Söndag;

HEJ!
Denna dagen har jag spenderat med Jonna! Vi var hemm hos mej en stund i morse innan vi åkte till hennes pappa och åt! Spagetti och köttfärsås blev det! hihi. Sen kollade vi på tv å lite så innan han sjutsade in oss till stan igen! Han bor ju mitt ute i skogen ;) hiihi Men då gick vi i alla fall till Jonna igen, hennes mammii den här gången;) Chillade å cpade som vanligt. Är på ett jävla damphumör idagxD hihi. Så vi gick ut en sväng och försökte komma upp på ngn ställning(?) svårt och man var tvungen att vara jävligt vig, man trots att jag inte är det så lyckades jag komm upp, men när jag väl var uppe så var det dags att bege oss hem till mig, skulle få tag på min mammii som inte svarade i sin telefon, kostigt, det var ju urladdad som vanligt :P Men nu sitter vi i alla fall på mitt rum, jag bloggar och Jonna läser Veckans nummer av VR!
Ska snart gå ner och snacka med mamma! Det var ju därför vi kom hem ju, Sen ska vi hitta på ngt, kanske bio eller något! Tette och Malin kommer hit också från SKÅNE!!

Jonna läste just i VR att mittbena kommer bli inne igen, USCH för det säger jag bara! Det är endast snyggt på de fåtal som passar i det och jag ingår inte i den kategorin i alla fall! Jag kommer hålla mit till min sidbena! Nu vet alla det också! hihi

Pappa och mina två småsyskon (som egentligen inte är så små längre, haha) har åkt till mina kusier i skåne idag så jag ska vara ensam hemma med mamma tills på tisdag och sen på onsdag åker jag och jonna till GÖTEBORG ju! sjuukt kul ska det bli, får även besök av lanai och några till på torsdagen! Sen på fredan när vi kommer hem ( vi kommer hem lagon till FESTEN!!!) då är det ju halloween och fest , ofc!

Men vi hörs för nu ska jag och Jonna hitta på ngt! Och man behöver inte tänka på att det är skola i mon heller, FÖR VI HAR LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV, SÅ JÄVLA HÄRLIGT!!!  KRAM♥'



Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0