Söndag

godmorgon allesammans, ja jag säger godmorgon trots att klockan är halv ett. det blev änd¨å inte en sen kväll igår men jag är så sjukt trött så jag har precis stigit upp ur sängen och sitter och äter frulle nu :P haha
igår va vi hos fannie en stund sen drog vi vidare till Backman , men vi blev tvugna att gå efter en stund! Tråkigt! men då drog vi till någon Håkansson i stan typ (?) haha men ah, jag drog därifrån ganska snart! sen blev det sängen! hade ju inte den bästa dagen i mitt liv precis!
 men idag ska jag vara med anna :) mys gymman! vi har tänkt att dra och hyra film eller ngt, känner bara för en skön jävla slappiskväll :) sen ikväll måste jag plugga för jag och sara ska ha fucking spanska prov i morgon:O haha kan typ ingenting :P haha.
men om jag ska hinna bli klar så är det nog bäst att jag skyndar mej , hihi , men ha det bra ! :D
PUSSSS

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0