Stickat är gos!

Jag och min söta vän jonna syklade ner till stan en vända! Jag köpte mig en stickad tröja. En brun med stora knappar fick det bli. Stickat är så inne och så gosigt i höst. Med en sjal till eller andra accesoarer funkar det jätte bra! Och det värmer en när det är sådanna här ruskiga kvällar! Ja, ruskig ja, det regnar och blåser, USCH! Men jag är i alla fall nöjd med mitt köp. 199:-ginatricot.

Nu sitter jag invirad i mitt gosiga täcke, läser modetidningar! Funderar på att gå till nagelgrejjsen istan och göra gelénaglar, skitsnyggt tycker jag , hihi. Eller kanske jag gör det i göteborg, det kostar iaf rund tusenlappen. men mina naglar är fan en katastrof! haha!



Jag har också klippt min lilla syster Linnéa, Och resultatet, hon blev as öjd och tyckte jag skulle byta till frisör linjen, haha . Men det blev ju klart mycket bättre än när jag skulle klippa henne förra gången ( när vi va små ) och jag klippte av halva håret på ena sidan vid öronen ( hon hade jätte långt blont hår då) och det va dan innan vi skulle till fotografen, OJDÅ! Mamma och mormor blev lagom glada på mej! hihi busigt julia! Men glad att hon  blev nöjd den här gången!
Linnea"Det känns ju som att jag har vart hos frisören nu ju, (A), Tack julia! "

Min nya kofta!


Send me a comment!
Postat av: Linnea

Ett tips om du vill göra nagel-förlängningar är att gå till "jessicas nagel&nagel" Ligger mittemot sparbanken. Hon är jätteduktig!

2008-10-22 @ 21:15:15
Postat av: Linnea

Ett litet tips: Om du vill göra nagel-förlängningar så gå till Jessicas "nagel&nagel" Mittemot sparbanken, hon är jätteduktig :)

2008-10-22 @ 21:17:20
Postat av: julia

svart till linnea! okej tack för tippset, men vet du vad det kostar att göra det där? :)

2008-10-22 @ 22:17:39
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/
Postat av: linnea

haha så bra blev det faktsikt inte, står ju rakt ut på ett ställe! ;) men jag är nöjd ändå ;D pöösss <3

2008-10-23 @ 16:08:07
URL: http://linneabengtssons.blogg.se/
Postat av: julia

höhöhö, vad rolig du är linnea! Det gör det inte alls, iaf efter att du klippte dig själv!

2008-10-23 @ 18:16:59
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Varsegod! :) det kostar 900, då får du göra förlängningarna, sen får du ett återbesök gratis efter två veckor, då fixar hon om ngt gått sönder eller så,och filar och sådär :) Det är helt klart värt det. Hon är proffsig! Lycka till :)

2008-10-26 @ 17:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0