Torsdag morning

God morgon bloggen..

Sitter och äter frukost nu! Men jag är jätte trött, vill bara krypa ner i sängen igen. Så härligt. Går 8.10-14.00 idag. Sen kommer Ida hit en snabbis, vi ska byta tröjor som vi gjorde på skolanvslutningen! Men vi har glömt att byta tillbaka ;D Men i mon ska vi i alla fall göra de.  + att jag ska köpa en biljett till årets Halloweenfest! WEEEY! Efter det bär det av till Simhallen för att simma med iaf Jonna och kanske Fannie :D

OJ , jag har glömt att göra matten, nu kommer jag ligga jätte långt efter. Skit också! haha

NEj men om jag ska hinna till skolan ( jag har ju såååå långt ) så måste jag kila nu. ! Jag måste platta mitt hår, det är verkligen lockigt, ja tro det eller ej, jag somnade med tofs i går ( därav lockarna ) hehe

Men jag bloggar mer i eftermiddag, Slänger nog in ett tips då med. Kom på ett as bra i går kväll :P

Kisses



Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0