Torsdag

Stolt över mej själv att jag faktiskt hann till skolan itid:) Föll på att bli rejält försenad, jag hittade inte mina nyklar och detvar omöjligt att sig ur sängen! haha Men dagen gick snabbt anyway, Höll dock på att somna på samhällskunksapen, harn bara snackar så det är inte så konstigt, sen på svenskan fick vi spela alfapet, haha Jag och malin vann såklart :) Spanskan var ROLIG som vanligt för mej och Sara, haha naat! Sjukt tråkigt... Hade det inte varit för merit poäng så skulle jag lätt byta till Italienska, Men det är väl bara att stå ut antar jag! Och sen är det torsdag och då har vi alltid en rast på 40 minuter innan matten så vi tog våran valiga tripp till willys, jag och julia delade på två marabou chokladkakor, en med daim och en med apelsin som vi mumsade med på matten sen ;)
Hade följe med Jonna hem idag med, sen gick jag raka vägen till sängen och la mig för att sova, och det gjorde jag också, i nästan fyra timmar, så nu är jag jätte seg! Men förhoppningsvis lite piggare sen,

Nu ska jag kolla på NCIA och äta, sen måste jag plugga engelska glosor! Bläää...

Take care!♥

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0