Tråkig lördag!

Tjaa!
Idag vaknade jag sent, väldigt seent. Men det va skönt att få sova ut! Eller egentligen vaknade jag vid halv 7 av att det bara inte gick att sova, men sen så gick det:) hihi
och ända sen jag gick upp har jag faktiskt inte gjort ett piss! Vilket har varit väldigt tråkigt. Jag har precis duschat och det är väl inpreincip också det enda jag har gjort idag också ;D Men snart ska jag ringa och beställa thai mat till ikväll! Jag och mamma är dom enda som är hemma, så vi ska mysa med det! hihi
Ska jag vara ärlig så vet jag faktiskt inte vad som händeri kväll! Men det visar väl sig förr eller senare! Ngt ska jag hitta på iaf :) haha  . Men ha det såbra och ha en rolig lördag! Nu ska jag ta och göra mej i ordning :) Kisses♥

Bilden är tagen igår innan jag åkte till julia, så det var alltså såhär jag såg ut ;D

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0