Trött...

Kom nyss hem från Jonna. Vi var först nere och lämnade tillbaka en box på hemmakväll, sen satte vi oss på en bänk och hade roligt över några 95 så va lite längre bort som tyckte att dom va så coola, som hade sönder lycktstolpar m.m haha Töntar! Sen gick vi till kvantum och köpte vindruvor och naturgodis. gott. Efter det så åkte vi hem till Jonna och kollade på Nycklen till frihet - Så jävla bra! Har ni sett den ? Grymt bra. Och det slutade bra också! Heh Men sen fick jag pallra mej hem i mörkret, jag var as skraj för att det skulle sitta någon och kolla ut genom en bilruta eller något, så jag sprang hem och kollade ner i marken typ hela tiden:P Läskigt... Nu har jag i alla fall hunnit duscha, och nu sitter jag nergrävd bland läxböcker känns det som. Eller ja, jag har slått upp dom, men jag småkollar lite på se upp för dårarna! Den är bra tycker jag. Hiihi Men vårat internet har varit så segt hela dan, fattar inte vad det är med det? :s Så det går inte så bra med att hitta fakta om författaren Emma Granholm, ska skriva en redovisning om henne i mon på svenskan :P
Så jag får väl sitta här typ hela natten eftersom det tar evigheter att bara komma in på en sida.

Men jag har i alla fall haft en jätte mysig kväll med jonna! Har verkligen saknat dej gumman! Puss
Nu är jag trött som satan, men jag har snart all den fakta som jag behöver, så jag kan krypa ner i sängen inom en timme :) kisses




syster ute i den underbara hösten!

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0