Sunday

Hej!

Just nu är jag väldigt glad! hihi. Jo, jag och jonna skulle egentligen åka till Stockholm på höstlovet, men det blev tuvärr inget med de, men istället ska vi åka till göteborg och bo hos hennes faster (?) eller va de moster? ah, anyway. det ska bli väldigt roligt! Shoppa och mys,yesss  och ännu bättre är att vi ska göra en massa innan de också, tillexempel så ska vi till borås och festa i helgen, det ska bli grymt roligt :)

Sen så är det måndag i morgon och det gör mej också väldigt glad (faktiskt:O) trots att vi har en hel ny lång skolvecka framför oss så ska de bli kul. För i morgon får jag två nya besked (!!) Och va fan kan det vara tänker ni då? Jo, det ör såhär att jag inte kan berätta det förrän jag har fått beskeden! Och jag hoppas de blir ett bra besked, så jävla roligt hade de vart! Nej men nu ska jag inte prata om de mer eftersom ni inte vet vad de är ännu,

Och sen ett litet problem. ska på Halloween fest på fredagen den 31! Men vafan ska man klä ut sig till? :O I have no idea(?!) Så har ni ngt förslag så kommentera gärna! (Y)


Send me a comment!
Postat av: jonnnnnniiiis

vad är det för besked?:D tell me?:o<3

2008-10-20 @ 18:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0