På datakunskapen

´Sitter i skolan nu, känns som att vi alltid har datakunskap nu för tiden, känns som igår då jag satt och skrev här senast! hehe. Sitter och skriver om Sol Energi i Excel, sjukt tråkigt. Det blir inte rätt heller! Palla.
Men vi har bara en lektion kvar efter denna och då ska jag träffa Jonna, sen ska jag ner till stan och handla såser till toccosen , alla tjejer i 08SPA ska hem till Julia i tvååker och äta mat och bara mysa och dricka lite. Trevligt kommer det nog att bli! hihi. Men nu ska jag spara dagens arbete och sen måste jag rusa till engelskan för den blörjar nu snart.

Men jag hinner nog slänga in en dagens outfit efterskolan inna jag åker till Julia.
Kisses♥

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0