good morning sunshines

sitter hemma hos bella nu. har verkligen saknat dej gummsan! igår va jag i alla fall med bella och ninní. köpte pizza och lite så, lite senare på kvällen så drog jag bella fannie frida och jonna till astrid för hon skulle ha fest, men där va polisen så vi stod bara utanför tills dom bad oss att dra därifrån (polisen alltså) så anna följde med oss därifrån, jag bella och fannie körde i väg men dom andra cyklade och sen träffade vi lite längre bort men då slutade kvällen olyckligt för anna ! stackare! sen drog vi i alla fall till david som också hade fest ( det är ju studiedag i dag så därför va det så många som hade fest!) haha men vi stannade inte så länge där i alla fall inte jag bella och fannie för vi körde hem till bella och myste med film och gott , sen sov jag hos den sötnosen! <3

idag har vi bara chillat, duschat och lite så. och nu är emelie här också :) hihi.
sen ska jag hem och plugga lite matte, sen ska jag kolla på bellas träning :)

pussss

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0