göteborg i kväll!

White chicks i går va riktigt rolig faktiskt, och ni som såg den kanske håller med om att dom som klädde ut sig till tjejer faktiskt bev riktift fula, men det gjorde bara att filmen blev ännu roligare! det är en film att rekomendera.                   

Ingen skola för mej idag heller :S  åh ja är trött på att gå hemma och inte göra ett piss. men jag mår i alla fall myclet bättre idag. Så jag ska med till göteborg i kväll, haha busigt! :P  Ska åka med min familj upp och sen åker vi med pontus hem. Men innan dess ska jag kurera mig lite,

Måste bara tillägga ett STORT grattis till Emelie som fyller år i dag , GRATTIS till henne :D



GRATTIS! <3

Send me a comment!
Postat av: emmmpan

TACK gums<3:)

2008-09-26 @ 13:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0