hello sunshine!

yes, sitter och kollar på oth , helt klart bäst!
har sovit i några timmar nu, sjukt skönt har det varit :) var verkligen super trött och jag mådde ju inte så bra, men jag gjorde en supergod pastasallad innan å då mådde jag lite bättre  , men jag har fortfarande lite ont i huvet, men de går säker över snart, man får ju hoppas i alla fall, haha.
ska ner och laga mat till min familj + jonna, men hon är typ min familj också ju, så i say my family, lax och pressad potatis ska de bli, hoppas dom gillar de, för jag tycker jag är jätte duktig som gör de (: tihi
nej men nu kom linneas kompis också, hon ska visst också ha mat :O haha typ öppet hus här idag då, haha mej nej då. men jag får allt laga mkt mat, hihi :P

sen ska jag kanske vara med jonna anna och fannie, najjsnajjs!


puss på dej hottie =)


Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0