lördag

god morgon allesammans , eller ska man kanske säga god middag? haha
jag har i alla fall precis vaknat och jag mår väl sådär om jag ska vara ärlig. ska snart göra mej några mackor och oboy, det är den bästa drycken mot bakfylla ska jag tala om , eller jag tycker det i alla fall!
igår , ja vad ska man säga(?) började lite smått hemma hos anna med henne frida och astrid, jonna kom också en stund sen drog hon igen , men sen drog vi i alla fall till viktor, och någon gång(ingen aning om vad klockan var) så gick jag och mötte jonna men jag tappade bort mej och satt där helt själv i en busskur och kände inte igen mej , men som tur var så hittade hon mej sen så jag slapp sitta där så länge (A) sen drog vi i alla fall hem till viktor igen och det va riktigt roligt i början, men sen fick jag nog och gick hem från breared till stan , fy helvet va långt det va , och det gjorde ju inte saken bättre att jag gick genom skogen , läskigt , tur att man hade druckit annars hade jag dött av skräck...
jag kunde inte gå speciellt bra så jag ramlade och mitt knä är helt blått, eller typ lila...:S

nu ska jag piggna till en aning och fixa mitt ansikte, det ser läskigt ut för jag orkade inte ta bort sminket igår, haha lat!
sen ska jag ner på stan med min kära syster för jag ska reklamera två tröjer från ginatricot, dåligt tycker jag , hoppas jag får nya eller pengarna tillbaka !

nu blir det frulle! kisses

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0