lördagens fest!

tänkte ta och berätta lite för er om gårdagens fest. jag gjorde mej iordning hemma hos mej, sen kom jonna och då var klockan halv 10 typ sen vid 10 så drog vi ut,(jag vet as sent) men skit samma. vi drog till pontus och han körde oss till jens där det skulle vara fest, men det vet jag inte om jag kan kalla det :P haha så pontus fick i alla fall komma och hämta oss ( han va verkligen jättesnäll:) men vi åkte i alla fall till daniel i södra näs, men vi fick inte komma in! för de va typ så mkt som hade gått sönder, så det blev lite bråk (inte med mej då ;) haha men då blev alla utslängda så vi började våran vandring till apelviken, men vi fick åka gratis taxi till john´s place , eller de va i samma hus typ, där va det i alla fall en rolig fest, och dansa det gjorde vi som bara den och det blev en del shots också ;) haha sen tog vi i alla fall taxi hem ( för om vi skulle gå så skulle vi typ inte vara framme än med tanke på hur vi mådde ;P ) jag var typ hemma vid halv 3 eller ngt, sen sov jag så sjukt skönt i min underbara säng, så blev as sur när klockan ringde på nio imorse, bara för att vi (jag jonna bella och pontus ) skulle kolla handboll i idrottshallen, men jag tryckte på den älskade snooze knappen lite för många gånger så jag fick skynda mej till pontus( han skulle köra :P ) men de blev bara han jag och jonna. men de va kul endå. för jag va så tröttt så jag kunde inte sluta skratta och så fick jag en as gammal låt på huvet, eller de inte ens en låt, typ två meningar , men de va tydligen as kul för jag kunde inte sluta skratta ;D haha
men nu är jag i alla fall hemma å de är så skönt att bara ligga och chilla i soffan och kolla på idol! men ska nog plugga lite matte sen, har typ glömt de mästa, och sen ska jag kanske vara med bella :)


ursäkta att bilden är lite suddig
!

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0