mår dåligt..

hej , är hemm nu . borde kanske inte vara de, men jag mådde inte alls bra efter historia provet och vi skulle ändå ha lutz så jag gick hem 12.10. skönt men jag mår inte alls bra, ont i huvet och magen , usch! så nu ligger jag  i soffan och bara chillar. haha. men tider går verkligen fort, nu har jag snart vart hemma i en timme. :P
just de ja, vi hade hitstoria prov, och jag hoppas hoppas verkligen att de gick bra:) det va inte så svårt om man tänker efter men jag blandade ihop två saker , de vet jag och sen gick del B ganska dåligt, men jag vet inte , det återstår att se :P
sen engelska redovisningen kändes bra, haha inte bäst men bra!:)
nu ska jag gå ner och göra en pastasallad, riktigt gott , har vart sugen på de länge, så de passar ju bra att göra de nu :)

love from julia



Send me a comment!
Postat av: linnea

sv: haha men ta ett skämt! ;)

2008-09-23 @ 14:23:18
URL: http://linneabengtssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0