ny jacka

Boxern till tvn har på ngt vis gått sönder, eller den funkar i alla fall inte. så för tillfället så suger de att kolla på tv för de ända kanalerna vi har nu är dom som är gratis å de är 1,2,4,6 och barnkanalen, yippi, jätt kul. nu kollar jag ehrm på barnkanalen å de är riktigt tråkigt, det är typ sailer moon, (ni kanske känner igen de) för det gick i alla fall på tv när jag var liten! fast nu går det typ på ryska ?! haha :P  

Idag fick jag iaf pallra mig ner på stan , för jag skulle fan ha den där jackan nu. haha men i alla fall, dom hade fixat en till mej, från göteborg, men jag blev glad bara ja fick den tillslut :)

Nu blir de mat och göra sig lite i ordning för att jag SKA till götborg med min jävla förkylning och min onda hals vare sig jag får eller inte! haha

lite bilder på jackan jag köpte på ginatricot, 299 kr, kostar den!

  




Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0