saturday

jag och jonna vaknade hemma hos mej, gick upp vid 9 typ för vi skulle kolla på handboll i idrottshallen (damerna), men jag orkade inte gå upp så vi fick skynda oss till pontus som vi skulle åka med ,men han hade ju inte ens gått upp när vi kom dit så vi blev lite sena, menmen , dom spelade i alla fall bra tycker jag ;D hihi
sen stack jag och jonna hem till mej och käkade toast och jag drack varm choklad, mums! riktigt gått tycker inte ni det? ;)
sen skynade vi oss till pontus igen (haha låter som att vi typ skyndade oss hela dan, men nejnej!;) så åkte vi med han upp till göteborg och kollade handboll :) dom vann och va duktiga :D
och nu är jag hemma och i kväll blir det nog fest skulle jag tro, det är ju lördag, vad ska ni andra hitta på förrästen ?

kisses!


Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0