sjuk..

det belev så att jag stannade hemma idag. har jätte ont i huvet och i halsen, så jag ska gå ner och gör mig något gått som jag kan äta, finns inte så mkt med tanke på halsen:S men jag får se vad jag kan hittta:P

så idag kommer min dag se ut såhär( eller i alla fall ngt liknande) äta, film, tv, ringa jonna, sova lite, är sjukt trött för jag har verkligen sovit riktigt dåligt i natt! helt sjukt. sen ska jag be linnea åka och köpa typ tidningar eller glass eller något som kan roa upp min dag! hihi , hoppas hon  är snäll och gör de! :)

jag hatar att jag är sjuk med tanke på att vi i mon ska till göteborg och kolla på håkan , haha ! men de ska bli kul, om man bara kunde bli lite frisk här!

men tjingeling badring, nu ska jag gör mej ngt ätbart!
haha , pusss

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0