sjuk?

fortfarande trött och seg , men jag har gjort stora framsteg, haha jag har tagit mej upp ur sängen, duschat, tatt fram historia böckerna det är bättre än inget haha :Pmen  jag har så sjukt ont i magen , och så fort jag är upp och rör på mej så får jag ont i huvet :S det är inte bra. palla vara sjuk nu !
men min syster frågade just om jag ville kolla på the notbook med henne, och jatack!
även om jag inte orkar göra något speciellt så ska jag kolla film nu :)

och jag bjuder er allihopa på en sleeten bild på mej tooday!



men nu måste jag kila annars så startar hon filmen , hiihi

puss & kram

Send me a comment!
Postat av: Emma

Kul blogg Julia! :D<3

2008-09-21 @ 17:40:42
URL: http://ehelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0