städning!

herre gud, mitt rum ser ut som ett bombnedslag , så jag började lite smått med att städa de, då jag hittade mitt "fixa-iordning-naglarna-sett" men jag saknar klistret till lösnaglarna , de är så irreterande. jag vet att jag har sett det någonstans.men jag kan inte komma på vart :s haha men det blir ett senare problem, kanske hittar de undertiden jag städar. jag har i alla fall röjt bland alla mina sminksaker, och ja de va en hel del saker som jag inte ens visste att jag ägde, och jag slängde typ dubbelt så mkt, :P men nu hittar jag i alla fall där!
men att städa är ju typ det tråkigaste som finns...right? ja eller nästan i alla fall! men det är kul sen när det är snyggt igen :D hihi

och påtal om något heelt annat så är jag jävligt sugen på godis, har inte ätit det på evigheter känns det som, eller jo det har jag i och för sig men jag har inte köpt något eget på evigheter:P och de är ju skillnad, eller hur ? haha :) lite i alla fall:P 

men nu ska jag ta en paus i mitt städande för jag har fått sån huvudvärk, haha börjar undra om de beror på att jag har vart sjuk eller om jag bara vill ha en orsak till att slippa städa så det kanske helt enkelt bara är inbillning:P haha
men ska i alla fall ta och ringa bella och fråga om hon ska med till jens och hämta min sjal och hennes...cykelhjelm, haha nej skojja bara hennes moppehjelm :Phihi , seriös mig humor är verkligen den sämsta idag, men det är bara för att jag är så otroligt trött!

nu får de va nog med bloggande för den här gången för jag har inget mer att skriva nu, men dagen är ju inte slut än så vem vet vad denna söndag har att bjuda på mer?!

pusss , nu ska jag ut i den mysiga höstvärmen, det är faktiskt jätte härligt väder ute trots att de snart är oktober, (HJÄLP! vad tiden går fort, det är nästan läskigt ju!

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0