torsdag

hej alla ni som läser min blogg!
kom nyss hem från skolan, slutade klcokan 2 för jag ahde som tur var ingen datakunskap nu, har vart superduper trött hela dagen och ville absolut inte gå upp ur sängen i morse, USCH! kommer inte ihåg när vigick och la oss (jag sov hos jonna!) men vi kollade iaf på film med henke chrille och pontus, sen skulle vi promenera med hennes hund mitt i natten , haha
vi hade i alla fall den här svenska redovisningen idag , och ja vad ska jag säga om den , hmmm. de gick inte alls bra. jag va skit nervös för jag hatar att stå upp och prata inför folk, inte min grej det där. men men jag får vänja mej vid det för det va ju inte sista gången jag gjorde det!
nu ska fixa något gott att äta,
så ha de bra allesammans!
pusspuss

ojojojoj jag glömde nästan, jonna va inte och tjuvskev lite på min blogg i går,
du är sötast gumman , och bäst !
älskar dej <3

Send me a comment!
Postat av: Anna

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.4517490



Läs mitt inlägg om 20-åriga Madde som fick lämna jordelivet i måndags efter sin kamp mot cancern. Läs gärna inlägget ( och skriv om det på din blogg )och hjälp till att bekämpa cancern.! Ingen kan göra allt men alla kan göra något!

2008-09-18 @ 20:22:57
URL: http://www.metrobloggen.se/tavling

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0