natti natti

har precis läst igenom alla miljoner sidor om historian en gång till, hmm de blev nog den sista tror jag, drack i alla fall en stor kopp varm choklad till de, mums, du hör ju själv hur gott det låter ;) haha
men nu har jag krypit ner i min sköööna säng och ska snart sova, härligt, jag måste ju orka upp i morgon. hihi

det är inte klokt va snabbt hösten och mörkret kommer, det är redan mörkt när man går upp till skolan, det gör ju bara att det blir ännu svårare att gå upp, jag vill ha sommar nu ,

i morgon har ser mina planer ut såhär, men dom är preliminära eller va tusan man säger , haha anyway dom kan ändras, haha men jag ska till skolan , hem , plugga lite matte , laga mat och sen va med jonna om hon inte har några andra planer! hoppas inte det för ngon måste pigga upp min tråkiga tisdag, herregud det är inte ens tisdag än och jag säger redan att den är tråkig ;) haha men de är bara för att vi går 8.10-15.30 och vi har historia prov + att jag precis kom på att jag och bessi ska redovisa om vårat "summer camp" i engelska :P skiiit också , vi har lixom vart lite dåliga på det där med träning, hahah. bravo!

men nu ska jag sooova, hoppas du kommer sova lika bra som jag kommer :D nattinatti :)




Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0